מדיניות הזמנות
האם אני צריך חשבון כדי להזמין?
לא, אתה יכול גם לבצע הזמנה כאורח.
האם יש שערי חליפין?
כל העסקאות שלנו מבוססות בדולר ארה"ב. אם כרטיס האשראי שלך מבוסס במטבע אחר, סך ההזמנה שלך יחושב לפי התאריך שבו שער החליפין היומי של מנפיק הכרטיס שלך מעבד את העסקה.
אילו אמצעי תשלום אתה מקבל?
כל כרטיס אשראי עיקרי (AMEX, מאסטרקארד, VISA) וכן תשלומי PayPal מקובלים. אנו לא מקבלים מזומן במשלוח, תשלומים בכרטיס חיוב, המחאות אישיות, העברות בנקאיות ישירות או פקודות כסף.
עד כמה ההזמנה המקוונת שלי מאובטחת?
לאחר רכישה מקוונת באמצעות כרטיס האשראי שלך, כל המידע שלך מוזן לדף אינטרנט מאובטח SSL. לאחר מכן, המידע שלך מוצפן SSL ונשלח ישירות לרשת של ספק כרטיסי האשראי שלנו, שם הכרטיס שלך, כמו גם העסקה, מאושרים ומאושרים. פרטי כרטיס האשראי שלך אינם מאוחסנים בשרתים שלנו.
כיצד אוכל לשנות או לבטל את ההזמנה שלי?
יש לנו את הזכות, בכל עת עם קבלת ההזמנה, לדחות או לקבל את ההזמנה, או כל חלק ממנה, לפי שיקול דעתנו הבלעדי. אנו יכולים לעשות זאת גם לאחר שהלקוח יקבל אישור הזמנה או אישור כרטיס האשראי. אם כרטיס האשראי כבר אושר לרכישה וההזמנה בוטלה, הסכום יזוכה בחזרה לחשבון באמצעות אמצעי התשלום המקורי.
כל ביטול שיבוצע לאחר ביצוע הזמנה יהיה כפוף לדמי ביטול בסך 0.50 דולר ארה"ב, ללא קשר לזמן ביצוע ההזמנה (גם אם זה רק שנייה מאוחר יותר), מכיוון שכרטיס האשראי/מעבד הסוחר גובה לנו תשלום עבור ביטולים.
אנא שימו לב כי לא ניתן לבטל הזמנות שכבר נשלחו או נארזו.
האם אוכל לשנות את כתובת המשלוח שלי לאחר ביצוע הזמנה?
לידיעתך, לא ניתן לשנות את כתובת המשלוח שלך לאחר שההזמנה נשלחה או מעובדת. אנא עדכן את הכתובת שלך למשלוח לכתובת המגורים שלך במקום לכתובת המקצועית שלך, מכיוון שאיננו יודעים כמה זמן החבילה תהיה בהמתנה ביעד מחלקת המכס.
מתי ההזמנה שלי תגיע?
זמן האספקה מבוסס על אפשרות המשלוח שבחרת. לאחר שליחת ההזמנה, נשלח דוא"ל עם פרטי המעקב למחרת, מכיוון שמידע המעקב בדרך כלל הופך זמין 24 שעות לאחר שליחת ההזמנה. אנחנו לא אחראים לעיכובים שנגרמו על ידי מחלקת המכס של המדינה שלך.
כיצד אוכל לעקוב אחר ההזמנה שלי?
אנו נשלח בדוא"ל את פרטי המעקב שלך לאחר שליחת ההזמנה שלך. בדרך כלל, תקבל את מספר המעקב יום אחד לאחר שליחת ההזמנה.
אתה יכול לעקוב אחר ההזמנה שלך כאן.
מה עליי לעשות אם חסרים לי פריטים בהזמנה שלי?
אם ההזמנה שלך או חלק ממנה חסרים, אנא פנה אלינו מיד.