מדיניות משלוחים
מתי ההזמנה שלי תטופל?
המחסן שלנו ב-CN, ארה"ב, קליפורניה, בריטניה, JP וכו'. אנא המתן זמן נוסף לעיבוד ההזמנה שלך במהלך חגים ועונות מבצעים.
הזמנות יעובדו תוך 2-3 ימי עסקים ממועד ההזמנה וישלחו למחרת לאחר יום העיבוד. שימו לב שאנחנו לא שולחים בסופי שבוע.
מדינות משלוח
אזור NA
ארצות הברית, קנדה, מקסיקו
אזור SA
ברזיל, ארגנטינה, צ'ילה, קולומביה, פרו
אזור אירופה
בריטניה, צרפת, גרמניה, פינלנד, אירלנד, אוסטריה, פולין, ספרד, בלגיה, הולנד, קרואטיה, צ'כיה, דנמרק, יוון, הונגריה, איסלנד, איטליה, לטביה, ליטא, לוקסמבורג, נורבגיה, פורטוגל, רומניה, שוודיה, שוויץ
אזור אסיה
יפן, מלזיה, פיליפינים, דרום קוריאה, סינגפור, תאילנד
אזור אוקיאניה
אוסטרליה, ניו זילנד
המזרח התיכון
איחוד האמירויות הערביות, ערב הסעודית, קטאר
זמן אספקה של מחסנים סיניים
אֵזוֹר
מדינה
זמן משלוח
NA
ארצות הברית - רוב המדינות, קנדה, מקסיקו 10-15 ימים
NA
ארצות הברית - מדינות רחוקות (אלסקה, הוואי, פורטו ריקו) 14-25 ימים
SA
ברזיל 10-15 ימים
SA
ארגנטינה, צ'ילה, קולומביה, פרו 20-30 ימים
אירופה
גרמניה, ספרד, איטליה, הולנד, פולין, פורטוגל, אירלנד, צרפת, שוודיה 10-15 ימים
אֵירוֹפָּה
בריטניה, שוויץ 9-14 ימים
אֵירוֹפָּה
מדינות אחרות 14-25 ימים
אַסְיָה
יפן, דרום קוריאה, סינגפור 7-10 ימים
אוקיאניה
אוסטרליה, ניו זילנד 10-15 ימים
המזרח התיכון
איחוד האמירויות הערביות, ערב הסעודית 9-15 ימים
איך ההזמנה שלי תישלח?
כל ההזמנות שלנו יישלחו דרך ספקי 4PX ב-CN, יישלחו לתחנת ההעברה המקומית, ולאחר מכן יישלחו על ידי סניף הדואר המקומי למשלוח סופי.
סיבות אפשריות לעיכוב:
1. לאחר הגעה לשדה התעופה היעד, בדיקת מכס מקומי
2. סניף הדואר המקומי לא עדכן את המידע בעת ביצוע המשלוח האחרון
3. המשתמש אינו ממלא את מספר הטלפון הנייד, כך שפרטי המשלוח יתפספסו.
דמי משלוח
הזמנות מתחת ל-$20 יחויבו ב-$5.99 משלוח, ומעל 20$ משלוח חינם.
הזמנתי יותר מפריט אחד. האם כולם יימסרו באותו זמן?
אנו מנסים לוודא שכל הפריטים שלך מגיעים אליך באותו הזמן. לפעמים המוצרים שלנו לא תמיד נשלחים ביחד מכיוון שניתן להשתמש באפשרויות משלוח שונות, בהתאם למוצר. לאחר שהפריט נשלח, תקבל הודעת דוא"ל על משלוח.
מעקב אחר הזמנה
https://www.17track.net/en
https://parcelsapp.com/en/tracking
אישור משלוח נשלח אליך בדוא"ל ברגע שהרכישה שלך נשלחה, מה שיאפשר לך לעקוב אחר מצב המשלוח שלך.
האם יחויב במכס ובמיסים?
המחירים המוצגים באתר שלנו פטורים ממס בדולר ארה"ב, מה שאומר שאתה עשוי להיות מחויב לשלם עבור מכסים ומסים לאחר שתקבל את ההזמנה שלך.
מיסי יבוא, מכסים ועמלות מכס נלוות עשויות להיות מחויבות ברגע שההזמנה שלך מגיעה ליעדה הסופי, אשר נקבעים על ידי משרד המכס המקומי שלך.
החל מה-25 בנובמבר 2021, KIWI design יגבה מע"מ מלקוחות באיחוד האירופי (EU) בקופה, כך שלקוחות באיחוד האירופי לא יצטרכו לשלם מסים עם אספקת המוצרים שלהם. (אנא צור קשר עם שירות הלקוחות כדי לקבל את ה-IOSS שלך מספר)
מיסים ומכסים
מיסי יבוא, מכסים ועמלות מכס נלוות עשויות להיות מחויבות לאחר הגעת החבילה למדינת היעד. חיובים אלו נקבעים על ידי משרד המכס של היעד הספציפי.
תשלום החיובים והמסים הללו הוא באחריות הנמען ולא יכוסה על ידינו כאן ב-Phonebibi. לפרטים נוספים על חיובים, אנא צור קשר עם משרד המכס המקומי שלך.
מכס ותקנות
אתה אחראי לבדוק את תקנות הדואר המקומיות שלך לגבי פריטים מוגבלים, מכיוון שאיננו יכולים לשאת באחריות לכל פריט שאינו מתקבל למדינה הספציפית.
עמלות עסקה בחו"ל
אם חשבון כרטיס האשראי שלך הוא במטבע שאינו דולר אמריקאי, ייתכן שתחויב בשער חליפין שונה ממה שמצוין באתר האינטרנט שלנו. ייתכן שתחויב גם בעמלת עסקה במטבע חוץ. עמלות אלו נקבעות על פי מדיניות התמחור והעמלות של הבנק שלך. איננו אחראים לשער החליפין של כל חיובים שהבנק שלך או חברת האשראי המנפיקה עשויים לחייב אותך. לפרטים נוספים על עמלות עסקאות זרות, אנא צור קשר עם הבנק שלך.
מחירי החנות שלנו מוצגים במטבע המקומי שלך, אך בדולר ארה"ב בעת התשלום. כל העסקאות יטופלו בדולר ארה"ב דרך Paypal או Stripe בעמוד התשלום.
האם אוכל לשנות את כתובת המשלוח של החבילה שלי לאחר שליחתה?
למרבה הצער, לא נוכל לשנות את המשלוח לאחר שהמוצר בדרך, אך ניתן לבטל הזמנה תוך 60 דקות ולהזמין מחדש עם פרטים מדויקים.
הערות:
אם ההזמנה בוטלה על ידי הלקוח יותר משעה לאחר ביצוע ההזמנה, על הלקוח לשאת בכל דמי משלוח חזרה העשויים לחול.
אם נמסרה כתובת שגויה על ידי הלקוח, והדבר יוביל לאיבוד החבילה או לבלתי ניתנת לשחזור בדרך אחרת, הלקוח יישא בהפסד. עיצוב KIWI לא יחליף את ההזמנה ולא יעניק החזר.
אם החבילה תוחזר עקב אי איסוף של הלקוח במועד, הלקוח יהיה אחראי לכל הפסדים הנלווים לכך.
מה אני צריך לעשות כשקיבלתי מוצר שונה ממה שהזמנתי?
אנא צור קשר עם תמיכת הלקוחות בכתובת customerservice@kiwidesign.com