תנאי השירות
תביעות אחריות לבעיות הקשורות לאיכות
כל הפגמים הקשורים לאיכות בפריטים הנמכרים ישירות על ידי KIWI design מכוסים באחריות נרחבת, החל מתאריך הרכישה.
האחריות המוגבלת של KIWI design מוגבלת למדינת הרכישה. האחריות המוגבלת בטלה על פריטים שנלקחו מחוץ למדינה שבה נרכשו במקור או נשלחו אליה ישירות מרכישה מקוונת מורשית.
תביעות אחריות הקשורות לאיכות על רכישות המבוצעות דרך המפיצים והקמעונאים המורשים של KIWI design, כגון Walmart ו-BestBuy, מטופלות באמצעות KIWI design.
עבור תביעות אחריות הקשורות לאיכות, הפריטים יוחלפו בדגם משופץ במפעל בעל ערך שווה כאשר זמין, אחרת יישלח פריט חדש.
האחריות על כל ההחלפות עוקבות אחר אותה מסגרת זמן אחריות של הפריט הפגום המקורי, או 3 חודשים לאחר ההחלפה, לפי הארוך מביניהם. אחריות על מוצרים בטלה לאחר החזר מלא.
תהליך:
● על הקונה לספק הוכחה מספקת לרכישה
● עיצוב KIWI חייב לתעד מה קורה כאשר קונים פותרים בעיות במוצר
● נדרשים מספר סידורי של הפריט הפגום ו/או הוכחה גלויה המתארת את הפגם
● ייתכן שיהיה צורך להחזיר פריט לבדיקת איכות
הוכחת רכישה תקפה:
● מספר הזמנה מרכישות מקוונות שבוצעו דרך KIWI design או המשווקים המורשים של KIWI design
● חשבונית מכירה
● קבלת מכירה מתוארכת ממשווק עיצוב מורשה של KIWI המציגה תיאור של המוצר יחד עם מחירו
שים לב שיותר מסוג אחד של הוכחת רכישה עשויה להידרש לעיבוד תביעת אחריות (כגון קבלת העברת כספים ואישור של פריט הכתובת שנשלח אליו במקור).
תביעות אחריות בגין פגמים במוצר פוקעות 90 יום לאחר פתיחת תביעת אחריות. לא ניתן לעבד תביעת אחריות עבור פריטים שתוקפם של מסגרת הזמן המקורית של האחריות או תקופת הבקשה לתביעת אחריות של 90 יום, לפי הארוך מביניהם.
עלויות המשלוח חייבות להיות מכוסות על ידי הקונה במצבים הבאים:
● החזרת מוצרים מכל סיבה שהיא מלבד פגם מוכח
● תביעות אחריות על פריטים שנלקחו מחוץ למדינת הרכישה המקורית
● החזרות מקריות של הקונה
● החזרת חפצים אישיים
● החזרת פריטים שנטען כי יש להם פגמים אך נמצאו על ידי בקרת איכות עיצוב KIWI במצב תקין
● החזרת פריטים פגומים במשלוח בינלאומי
● עלויות הקשורות להחזרות לא מורשות (כל החזרה שנעשתה מחוץ לתהליך האחריות המאושר)
לא מכוסה במסגרת האחריות:
● מוצרים ללא הוכחת רכישה מספקת
● מוצרים שאבדו או נגנבו
● פריטים שפג תקופת האחריות שלהם
● בעיות שאינן קשורות לאיכות (לאחר 30 יום מרכישה)
● מוצרים בחינם
● תיקונים דרך צדדים שלישיים
● נזק ממקורות חיצוניים
● נזק משימוש לרעה במוצרים (כולל, אך לא רק: נפילות, טמפרטורות קיצוניות, מים, הפעלה לא נכונה של מכשירים)
● רכישות ממשווקים לא מורשים
עיצוב KIWI אינו אחראי ל:
● אובדן נתונים הנובעים משימוש במוצרי עיצוב KIWI
● החזרת חפצים אישיים שנשלחו ל-KIWI design
בהחזרת פריטים עם תווית משלוח בתשלום מראש המסופק על ידי KIWI design, KIWI design לוקחת אחריות על כל נזק או אובדן שייגרמו במהלך ההובלה. כאשר מחזירים פריטים בשל בעיות לא איכותיות, הקונה לוקח על עצמו אחריות לכל נזק או הפסד שייגרמו במהלך ההובלה. עיצוב KIWI אינו מספק החזרים עבור פריטים שניזוקו במעבר עבור תביעות אחריות שאינן קשורות לאיכות.