ניתן להחזיר מוצרים שלא ניזוקים תמורת החזר מלא תוך 30 יום מרגע הרכישה מכל סיבה שהיא, למעט רכש תאגידי, שאולי לא יהיה זכאי להחזר. לאחר שהמוצרים המוחזרים יגיעו למחסן של KIWI design בסין לבדיקה, יתחיל תהליך ההחזר.

החזרות חייבות לכלול את כל האביזרים
הפריטים חייבים לכלול אריזה מקורית
עבור תביעות אחריות שאינן קשורות לאיכות, הקונה אחראי על עלויות המשלוח
עבור תביעות אחריות שאינן קשורות לאיכות, KIWI design מחזירה את עלות המוצר עצמו
החזרות עשויות להידחות אם פריטים אינם עומדים בדרישות לעיל
עבור רכישות שלא בוצעו ישירות דרך החנויות המקוונות של KIWI design, אנא צור קשר עם קמעונאים לקבלת החזרים.

הערות:
אם ההזמנה בוטלה על ידי הלקוח יותר משעה לאחר ביצוע ההזמנה, על הלקוח לשאת בכל דמי משלוח חזרה העשויים לחול.
אם נמסרה כתובת שגויה על ידי הלקוח, והדבר יוביל לאיבוד החבילה או לבלתי ניתנת לשחזור בדרך אחרת, הלקוח יישא בהפסד. עיצוב KIWI לא יחליף את ההזמנה ולא יעניק החזר.
אם החבילה תוחזר עקב אי איסוף של הלקוח במועד, הלקוח יהיה אחראי לכל הפסדים הנלווים לכך.
איך אני מחזיר פריט?
1. אנא צור קשר עם תמיכת הלקוחות של KIWI design(customerservice@kiwidesign.com) כדי ליזום החזרה. נא לציין את סיבת ההחזרה ולספק חשבונית או צילום מסך לאישור מספר ההזמנה.
2. תמיכת עיצוב KIWI תשתף אתכם בכתובת ההחזרה המתאימה תוך 24 שעות עבודה.
3. כדי שההחזר יעובד בזמן, אנא הקפד לשלוח הודעת החזרה ל-KIWI design עם הפרטים הבאים:

מספר מעקב

כמה זמן נמשך תהליך ההחזרות?
עיבוד החזרות עשוי להימשך עד 14 ימי עסקים מהיום שנקבל את ההחזר שלך. נשלח לך אימייל כדי לאשר לאחר עיבוד ההחזרה שלך.

כמה זמן לוקח לקבל החזר?
החזרים יונפקו ברגע שהפריט יגיע למחסן שלנו בסין. ההחזר יזוכה בחזרה באותה שיטה שבה בוצעה ההזמנה הראשונית שלך. זמן העיבוד לוקח בדרך כלל 5-8 ימי עבודה.

אם עדיין לא קיבלת זיכוי להחזרה, הנה מה לעשות: פנה לבנק/חברת כרטיסי האשראי. עשוי לחלוף זמן מה עד שההחזר יתפרסם בחשבונך.

כיצד אוכל לשנות או לבטל את ההזמנה שלי?
אנא צור איתנו קשר בהקדם האפשרי אם אתה צריך לשנות או לבטל את ההזמנה שלך. הקפד לספק את מספר ההזמנה שלך ואת השינוי שברצונך לבצע ואנו נאשר לאחר ביצוע השינוי. שימו לב שלא ניתן לשנות או לבטל הזמנות שכבר נארזו או נשלחו.

הערה:
כל ביטול שיבוצע לאחר ביצוע הזמנה, יהיה כפוף לדמי ביטול בסך 0.50 דולר ארה"ב ללא קשר לזמן ביצוע ההזמנה (גם אם זה רק שנייה מאוחר יותר), שכן המעבד/כרטיס האשראי של הסוחר מחייב אותנו ב- עמלת ביטולים.

מה אם הפריטים שקיבלתי פגומים / שגויים / פגומים?
אנא צור קשר עם צוות תמיכת הלקוחות שלנו כדי להתחיל בתהליך ההחזרה.

אנא כלול את המידע הבא:

מספר הזמנה מרכישות מקוונות שבוצעו דרך עיצוב KIWI

נדרשת ההוכחה הגלויה המתארת ​​את הפגם (וידאו או תמונה של המוצר הפגום)

כתובת משלוח מלאה

קשר מספר טלפון

עלויות המשלוח חייבות להיות מכוסות על ידי הקונה במצבים הבאים:

החזרת מוצרים מכל סיבה שהיא מלבד פגם מוכח
החזרת חפצים אישיים
פריטים חוזרים שנטען כי יש להם פגמים אך נמצאו על ידי בקרת איכות עיצוב KIWI במצב תקין
החזרת פריטים פגומים במשלוח בינלאומי
עלויות הקשורות להחזרות לא מורשות (כל החזרה שנעשתה מחוץ לתהליך האחריות המאושר)
הקונה קנה את הדגם הלא נכון וצריך להחליף אותו.
לא מכוסה במסגרת האחריות:

מוצרים ללא הוכחת רכישה מספקת
מוצרים שאבדו או נגנבו
פריטים שפג תקופת האחריות שלהם
בעיות שאינן קשורות לאיכות (לאחר 30 יום מהרכישה)
מוצרים בחינם
תיקונים דרך צד שלישי
נזק ממקורות חיצוניים
נזק משימוש לרעה במוצרים (כולל, אך לא רק: נפילות, טמפרטורות קיצוניות, מים, הפעלה לא נכונה של מכשירים)
רכישות ממשווקים לא מורשים